dimanche 7 mars 2010

muffin

J'ai plus rien dans mon frigo, et ça fait bien plusieurs jours que je dis que j'irai faire des courses. Oui le dire c'est si simple. Oh il fait si froid dehors .. oui des excuses, encore des excuses. Bref je fais les fonds de tiroir, quelques chips, un pot de moutarde, une bouteille de cidre .. mouais .. pas convaincue. Et cette photo de muffin qui me nargue ! ahh c'est cruel ! l'autre jour j'en ai pris un "poire vanille", so delicious ! ah tiens j'avais oublié, il me reste un kiwi aussi.

Nothing left in my fridge, and it has been a few days that i am saying, i will go buy some food. Well yes it is easy to say. But it is so cold outside .. sure .. excuses, always excuses. Anyway, i checked the whole kitchen again, some chips, mustard, and a bottle of cidre .. well. And this picture of muffins scoffing at me ! ahh how crual ! the other day i had a "pear vanilla" muffin, so delicious ! oh yes, i forgot, i also have a kiwi left.

1 commentaire:

  1. J'en salive..
    I want to try it Baby!
    Next time with a little coffee with milk..

    RépondreSupprimer